۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۷۳۴۴۶۰
رییس جامعه مدرسین در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه:

کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی قوی باشد

کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی قوی باشد
آیت الله حسینی بوشهری نمایشگاه آسمان اقتدار‌ را نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار «نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس اسلامی جوانان و نیروهای نظامی ما موفق به کسب این توانایی های شگرف شدند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: این نمایشگاه نشانه ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.

نمیانده مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: در دنیای کنونی جنگ، جنگ اراده هاست و کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: ویژگی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی تلفیق قدرت و توانایی تجهیزات پیشرفته نظامی با باور عمیق دینی و معنویت است‌که‌ سبب ایجاد قدرت و توان بی‌نظیری شده است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچگاه کشور توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

ارسال نظرات