۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۷۳۵۸۹۲
نماینده طلاب و فضلای بِن:

«پشتیبانی از مبلغان» خواسته ما از مسئولان است

«پشتیبانی از مبلغان» خواسته ما از مسئولان است
حجت الاسلام نظرپور گفت: پشتیبانی از مبلغان و همراهی با آنان برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی از انتظاراتی است که از مسئولان محترم داریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نظرپور، نماینده طلاب و فضلای بِن نیز در جلسه طلاب و فضلای شهرستان بِن به داستانی از حضرت عیسی (علیه السلام) اشاره کرد و اظهار داشت: در این روایت آمده است: «قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ ع لِلْحَوَارِیِّینَ- لِی إِلَیْکُمْ حَاجَةٌ اقْضُوهَا لِی فَقَالُوا قُضِیَتْ حَاجَتُکَ یَا رُوحَ اللَّهِ- فَقَامَ فَغَسَلَ أَقْدَامَهُمْ فَقَالُوا کُنَّا أَحَقَّ بِهَذَا مِنْکَ فَقَالَ إِنَّ أَحَقَّ النَّاسِ بِالْخِدْمَةِ الْعَالِمُ إِنَّمَا تَوَاضَعْتُ هَکَذَا لِکَیْمَا تَتَوَاضَعُوا بَعْدِی فِی النَّاسِ کَتَوَاضُعِی لَکُمْ ثُمَّ قَالَ عِیسَى ع- بِالتَّوَاضُعِ تَعْمَرُ الْحِکْمَةُ لَا بِالتَّکَبُّرِ وَ کَذَلِکَ فِی السَّهْلِ یَنْبُتُ الزَّرْعُ لَا فِی الْجَبَلِ. عيسى فرزند مريم گفت : «اى جميع حواريان ! نيازى به شما دارم . آن را برآورده سازيد» . گفتند : اى روح خدا ! حاجتت برآورده است. [عيسى عليه السلام] برخاست و پاهاى آنان را شست. حواريان گفتند: اى روح خدا! ما به اين كار، سزاوارتريم. فرمود: «سزاوارترينِ مردم به خدمت، عالِم است. من اين چنين فروتنى كردم تا شما پس از من به سان فروتنى ام با شما در ميان مردم تواضع كنيد كه حكمت با فروتنى آباد مى شود؛ نه با گردنكشى؛ چنان كه زراعت در زمين هموار مى رويد، نه در كوه».

وی ابراز داشت: جایگاه عالم، جایگاه بالایی است و باید قدردان این جایگاه بود و از ظرفیت آن استفاده کرد.

نماینده طلاب و فضلای شهرکرد، اردل، فارسان و بِن خاطرنشان ساخت: یکی از راه های نفوذ و ارتباط، حضور در میان مردم و تواضع و ارتباط با آنان است.

حجت الاسلام نظرپور گفت: مجمع نمایندگان طلاب، حلقه ارتباط میان طلاب با بزرگان حوزه است تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات طلاب و فضلا را به مسئولان و بزرگان حوزه برسانند.

وی بیان داشت: ما همراه و پشتیبان دولت سیزدهم و مسئولان دولتی هستیم؛ اما گلایه هایی را نیز نسبت به برخی مسئولان استانی داریم.

نماینده طلاب و فضلای شهرکرد، اردل، فارسان و بِن در پایان گفت: پشتیبانی از مبلغان و همراهی با آنان برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی از انتظاراتی است که از مسئولان محترم داریم.

ارسال نظرات