۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۳۷۴۸۶
ویژه مبلّغان اعزامی ماه محرّم؛

سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی برگزار می شود

سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی برگزار می شود
به همّت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم، سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی ویژه مبلّغان اعزامی ماه محرّم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همّت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم، سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی ویژه مبلّغان اعزامی ماه محرّم ۱۴۰۲ (١٤٤٥ ه.ق) از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ تیر ماه سال جاری در سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم 1402 با هدف توانمندسازی مبلغان اعزامی در موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز، برگزار می کند.

لازم به ذکر است این نشست ها از تاریخ 18 لغایت 20 تیر ماه سال جاری از ساعت 9 الی 12 در سالن همایش های غدیر برگزار می شود.

 علاقه مندان جهت شرکت در این نشست ها می توانند با مراجعه به لینک https://c88.ir/44n اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است از مزایای شرکت در این نشست ها می توان به «بهره مندی از اساتید مجرب کشوری» و «هزینه ایاب و ذهاب» (مشروط به ثبت نام و حضور در نشست ها) اشاره کرد.

شایان ذکر است همچنین همایش بزرگ مبلغان اعزامی با حضور یکی مسئولین کشوری در روز پنج شنبه 22 تیرماه از ساعت 9 الی 12 برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی برگزار می شود

ارسال نظرات