۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۳۷۷۲۳

برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان ماه محرم

برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان ماه محرم
به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی با حضور اساتید برجسته عرصه تبلیغ دین برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم 1402 (1445 ه.ق) از تاریخ 18 لغایت 20 تیر ماه سال جاری در سالن همایش های غدیر برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این نشست ها به مدت سه روز از ساعت 9 الی 12 در سالن همایش های غدیر برگزار می شود و از مزایای شرکت در این نشست ها «بهره مندی از اساتید مجرب کشوری» و «هزینه ایاب و ذهاب» (مشروط به ثبت نام و حضور در نشست ها) می باشد.

همچنین در همایش بزرگ مبلغان اعزامی با حضور یکی مسئولین کشوری می باشد؛ سخنرانان و موضوعات به شرح ذیل است: یکشنبه 1402/4/18 حجت الاسلام کاظمی با موضوع جذاب سازی کلاس های دینی و حجت الاسلام عباسی ولدی با موضوع اقتضائات فعالیت های فرهنگی برای جوانان را ارائه می دهند.

دوشنبه، 1402/4/19، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با موضوع دستاوردهای فرهنگی انقلاب و حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه با موضوع راهکارهای امید افزایی و تقویت ایمان را ارائه و مورد بررسی قرار می دهند.

سه شنبه، 1402/4/20، حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه با موضوع نقش مبلغان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و  دکتر سعدالله زارعی با موضوع نظم نوین جهانی و دستاوردهای مقاومت را مطرح خواهند کرد.

پنج شنبه، 1402/4/22 نیز همایش بزرگ مبلغان اعزامی با حضور مبلغین و مسئولین تبلیغی به صورت گسترده برگزار می شود.

ارسال نظرات