۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۳۹۹۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اتحادیه دانش آموزی سنگری مستحکم در مقابل هجمه دشمن است

اتحادیه دانش آموزی سنگری مستحکم در مقابل هجمه دشمن است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اتحادیه دانش آموزی سنگری مستحکم در مقابل هجمه دشمن برای تقویت بنیه علمی و معرفتی و حفظ ایمان و امید دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در دیدار با مسؤولان انجمن‌های اسلامی مدارس شهرستان کاشان، گفت: همه ما موظف هستیم به امام زمان(عج) کمک کنیم.

وی افزود: فعالیت‌هایی مرتبط با دانش آموزان برای تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش آموزان در راستای خواسته‌ها و اهداف امام زمان(عج) است که در دعای عهد می‌فرماید، مومن کسی است که برای انجام حاجات امام زمان خود تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دشمن ایمان و امید دانش آموزان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: امروز یکی از حاجات امام زمان(عج) تقویت ایمان و امید دانش آموزان است.

وی از اتحادیه دانش آموزی به عنوان یک سنگر برای حفظ ایمان و امید دانش آموزان در مقابل هجمه دشمن نام برد و افزود: فعالیت اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی مدارس برای تقویت ایمان و امید دانش آموزان، سبب خوشحالی و رضایت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تقویت بنیه علمی دانش آموزان تأکید کرد گفت: تشکل‌های دینی بسیج دانش آموزی، کانون‌های فرهنگی و اتحادیه دانش آموزی باید سبب تقویت بنیه دینی و علمی باشند.

به گفته وی دانش آموزان باید علم را جدی بگیرند و متوجه باشند که علم سبب تسلط و اقتدار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر امروز ناوگروه ایرانی طی ۸ ماه دور دنیا را با موفقیت طی می‌کند و با سلامت به میهن اسلامی برمی گردد به دلیل بنیه علمی و دستاورد‌های بالای نظامی ایران است.

وی همچنین به لزوم بنیان‌های معرفتی دانش آموزان تأکید کرد و استفاده از آثار شهید مطهری را برای تقویت بنیان‌های معرفتی دانش آموزان حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ضعف در بنیان‌های معرفتی سبب تزلزل اعتقادی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با وجود گذشت بیش از ۶۰ سال از کتاب‌های شهید مطهری اما کتاب های ایشان همچنان به روز است، چرا که برای تأئید یا رد کردن هر موضوعی استدلال دارد و اثبات و نهی شهیدی مطهری همراه با برهان است، از این رو کتاب‌های شهید مطهری همچنان به روز است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به بصیرت افزایی دانش آموزان تأکید کرد و ادامه داد: بصیرت لبیک گفتن به هنگام و به موقع به امام زمان خود است و تا انتهای با امام زمان خود بودن و ثبات قدم داشتن است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات