۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۲۵۴
آیت الله نوری همدانی در پیامی مطرح کرد؛

پیشگامی آیت الله صلواتی در نهضت امام راحل و ترویج مرجعیت آن رهبر فقید

پیشگامی آیت الله صلواتی در نهضت امام راحل و ترویج مرجعیت آن رهبر فقید
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیتی در پی ارتحال آیت‌الله صلواتی تصریح کرد: آن مرحوم در نهضت امام راحل و ترویج مرجعیت آن رهبر فقید پیشگام بود و سال‌ها رنج تبعید را تحمل کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی ارتحال آیت‌الله غلامرضا صلواتی استاد درس خارج حوزه علمیه قم را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم و شاگردان و خانواده گرامیشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال فقیه پارسا آیت‌الله آقای حاج شیخ غلامرضا صلواتی (رحمت الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم یکی از شخصیت های ممتاز عصر ما بود؛ استادی که در علم و عمل نمونه و از حیث تقوا و پرهیزکاری برجسته بود. در نهضت امام راحل (رحمت الله علیه) و ترویج مرجعیت آن رهبر فقید پیشگام بود و سالها رنج تبعید را تحمل نمود و عمر با برکت خود را در راه ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) گذراند.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی و استاد برجسته حوزه علمیه قم را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شاگردان و خانواده گرامیشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

حسین نوری همدانی

ارسال نظرات