۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۴۲۳۰۵

پیکر شهید حجت الاسلام اعتبار در قم تشییع شد

پیکر شهید حجت الاسلام اعتبار در قم تشییع شد
آیین تشییع پیکر پاک مطهر شهید حجت‌الاسلام حجت اعتبار با حضور قشر‌های مختلف مردم، روحانیون و فضلای حوزه در قم تشییع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اعتبار رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق‌(ع) شهرستان خدابنده عصر شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، روحانیان و فضلای حوزه در قم تشییع شد.

در این آیین پس از تلاوت آیه‌هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت، پیکر این شهید به خون خفته در محراب، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه‌(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت و اقامه نماز توسط آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، برای خاکسپاری به اهواز منتقل شد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید روحانی، در حالی که فریادهای الله اکبر و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست را سر می‌دادند، با نوای حزن‌آلود یاحسین و یازینب بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند؛ حجج‌الاسلام محمدحسن زمانی رئیس دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور و سید حسن ربانی خراسانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

حجت‌الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خدابنده استان زنجان و دانش‌آموخته حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) مسجد سلیمان بیست‌ونهم شهریورماه در هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات