۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۵۷۸
رئیس جمهور در بدو ورود به شیراز:

رسیدگی به مشکلات مردم در دستور کار دولت قرار دارد

رسیدگی به مشکلات مردم در دستور کار دولت قرار دارد
آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز در فرودگاه شهید دستغیب این شهر مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز در فرودگاه شهید دستغیب این شهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وی درباره اهداف سفر به استان فارس اظهار داشت: در دور قبلی سفر به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم آنگونه که باید با مردم دیدار و گفتگو کنیم اما در دور دوم سفر این شرایط متفاوت شده است و طی این دو روز ضمن سرکشی به شهرستان‌های مختلف و بررسی مصوبات دور اول، در جریان مسائل قرار خواهیم گرفت‌.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم، کارها در استان به خوبی دنبال می‌شود و حتما بنده و همکاران به امور سرکشی خواهیم کرد.

رئیس جمهور افزود: استان فارس قطب سلامت و پزشکی، قطب گردشگری، قطب علمی و فرهنگی، قطب معادن همچنین قطب کشاورزی است و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد.

وی عنوان کرد: دولت طی این دو سال تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند، طی این دو روز با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده و در اجتماعاتی که باید شرکت داشته باشیم، به برخی از مسائل در استان فارس رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظرات