۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۳۸۳۳
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهدای زن دفاع مقدس الگوی زن مسلمان هستند

شهدای زن دفاع مقدس الگوی زن مسلمان هستند
سردار نقدی با بیان اینکه شهدای زن در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند، گفت: این الگو الگویی سازنده و انسان ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار محمدرضا نقدی، ظهر امروز در اجلاسیه شهدای زن لرستان گفت: زنان مسلمان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند و رهبر معظم انقلاب این شهیدان را الگوی سوم زن و الگوی نه شرقی نه غربی زن نامیدند.

وی با بیان اینکه این الگو، الگویی سازنده و انسان ساز است، ادامه داد: نقش آفرینی زنان در دوران جنگ نشان داد می توانند به اوج اثر گذاری در میدان های سیاست و تحولات اجتماعی برسد.

سردار نقدی با بیان اینکه زن انقلابی مسلمان ایرانی ثابت کرد که می تواند محجبه، عفیف و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز حضور داشته باشد ونشان داد که می توان لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت در هم آمیخت.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب بسیار بالا بود و اجر مجاهدت زنان بسیار بالاست گفت: زنان مسلمان ما از حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم و راه اندازی جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به جایگاه زنان اشاره کرد و گفت: دشمنان به جایگاه و عظمت جایگاه زن مسلمان پی بردند و این جایگاه همان چیزی است که دشمن را به خشم و توطئه گری علیه زنان واداشته است.

وی ادامه داد: دشمن با طرح دسیسه های مختلف در تلاش است تا چنین زنانی دیگر وجود نداشته باشند چراکه همین زنان هستند می توانند رزمندگان میدان را تربیت کنند و مقاومت در مقابل زور و استکبار را شکل بدهند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات