۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۴۴۱۳۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

باید در سبک زندگی خود از مکتب شهدا الگو بگیریم

باید در سبک زندگی خود از مکتب شهدا الگو بگیریم
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا پیاده سازی سبک زندگی شهدا است، گفت: باید راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۵۵ شهید استان لرستان اظهار داشت: برگزاری این یادواره ها با هدف الگو گیری از سبک زندگی، راه شهدا و یاد شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان افزود: ما باید در سبک زندگی خود از مکتب شهدا الگو بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر نزدیک به هزار و ۸۰۰ یادواره، کنگره و اجلاسیه برگزار شده است، عنوان کرد: ساماندهی گلزار شهدا، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا، نصب یادمان شهدا در این ۲ سال به خوبی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان ادامه داد: جریان سازی و پیوستگی برگزاری این یادواره ها در استان لرستان، استانی صدرصد شیعه خودش را نشان داده است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز در این اجلاسیه به نام ۱۸۱ شهید جاوید الاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۰۸ شهید گمنام با مردم غزه ابراز همدردی می کنیم.

وی اظهار کرد: اعلام می کنیم که ما سرمان را در مقابل ظلم و زور خم نخواهیم کرد، اینجا مکتب، مکتب شهدا است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در این ۲ سال اخیر ۱۱ شهید به جمعیت شهدای ما اضافه شده است، گفت: این نشان می دهد مردم لرستان همچنان پای این مکتب ایستاده اند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات