۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۴۴۱۷۴
آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

اسرائیل غاصب عصای دست آمریکا و انگلستان در خاورمیانه است

اسرائیل غاصب عصای دست آمریکا و انگلستان در خاورمیانه است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رژیم صهیونیستی را ابزار دست آمریکا و انگلستان برای مردم مسلمان خاورمیانه توصیف کرد و گفت: استکبار برای رسیدن به هدف خود هر وسیله‌ای را توجیه می‌کند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «این‌ها در دل ممالک اسلامی غده سرطانی را قرار دادند» گفت: این جایگذاری رژیمی غاصب به خاطر تهدید مسلمانان در خاورمیانه و ایجاد فجایعی مانند بیمارستان غزه بود؛ مسأله فلسطین و صهیونیست‌ها یک مسأله ریشه‌دار بیش از هفتاد سال است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز تأسف از کشته و زخمی شدن تعداد بی‌شماری در فاجعه بیمارستان غزه تصریح کرد: صهیونیست‌ها فقط درباره فاجعه بیمارستان و شهادت مجروحین، معلولین و همراهان آن‌ها محکوم نیستند بلکه از اساس بودنشان در سرزمین مسلمانان و سرزمین‌های اشغالی محکوم است.

وی در توضیح چرایی محکومیت صهیونیست‌ها به دلیل حضور در سرزمین‌های اشغالی ابراز داشت: این‌ها خانه مردم بی‌پناه را با زور و با اخراج و به شهادت رساندن زنان و کودکان و آواره کردنشان غصب کرده‌اند و از این رو است که از دید همه آزادی‌خواهان سراسر دنیا محکوم هستند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با ابراز تأسف از اینکه قدرت‌هایی مانند آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند تصریح کرد: ریشه ایجاد این‌ها انگلستان و آمریکا بوده است؛ این کشورهای استکباری منافع خود را می‌بینند و در راستای تحقق هدف خود، توجهی به انسانی یا غیر انسانی بودن وسیله یا رعایت کردن حقوق بشر ندارند؛ در راه رسیدن به هدف هر وسیله‌ای را توجیه می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه توضیح خوی استکباری‌گری انگلیس و آمریکا گفت: اگر این کشورها محکومیت‌های لفظی هم داشته باشند که ندارند، همه برای افکار عمومی جهان است؛ رئیس جمهور آمریکا آمد و همین صحبت‌ها را اثبات کرد؛ او برای روحیه دادن به این جنایتکاران آمده است؛ وظیفه ما محکوم کردن فساد و ریشه‌های آن اعم از انگلیس و آمریکا است.

وی صهیونیسم را عصای دست کشورهای استکباری عنوان کرد و اظهار داشت: اسرائیل اوامر آن‌ها را انجام می‌دهد و ما نیز باید با تکیه بر مبانی اسلامی در مقابل استکبار و صهیونیست جهانی بایستیم؛ امیر مؤمنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرموده‌اند «شما دشمن ظالم و پشتیبان مظلوم باشید»؛ بنابراین ما آماده هستیم و عموم مردم تابع تصمیم‌گیری رهبر معظم انقلاب هستند.

حسن شیخی

ارسال نظرات