۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۴۵۰۲۷
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

افشای چهره زشت و پلید رژیم صهیونیستی از نتایج عملیات «طوفان الاقصی»

افشای چهره زشت و پلید رژیم صهیونیستی از نتایج عملیات «طوفان الاقصی»
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار تأکید کرد که افشای چهره زشت و پلید رژیم صهیونیستی از جمله نتایج طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، با اشاره به ۱۲ آبان روز حماسه و ایثار مردم کاشان، گفت: روز ۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ تعداد ۹۶ نفر از شهدای تاره تفحص شده کاشان در این شهرستان تشییع شدند.

وی همچنین با اشاره فرا رسیدن روز ۱۳ آبان افزود: ملت ایران در ۱۳ آبان‌ماه امسال «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را کوبنده‌تر، زنده‌تر و رساتر از سال‌های گذشته فریاد می‌زنند.

به گفته وی باید بپذیریم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست شعاری فراموش نشده بوده و جزء شعار‌های دائم و ثابت ما محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیزم جهانی، برگرفته از دیدگاه و تفکر دینی، آیات قرآن و روایات ائمه و شعاری همیشه ماندگار است، چرا که مبارزه با شیطان اساس حرکت انسان است و در نهایت مبارزه ما با شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب تمام‌نشدنی و همیشگی و همه جا پا برجا است.

وی یادآور شد: در دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی، آن طرفی که بیش از همه متضرر و مفتضح شد و قدرت و هیمنه‌اش شکست آمریکا بود و در سوی دیگر آن، جمهوری اسلامی ایران تا کنون روز به روز بر قدرت و عظمتش در جهان افزوده می‌شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار فرا رسیدن ۱۳ آبان را یادآور سه رخداد مهم تاریخی مخالفت امام راحل با تصویب لایحه کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی و تبعید امام به ترکیه، حمله مسلحانه مأموران رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از آن‌ها و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام دانست.

به گفته وی امام امت پرچم‌داری مبارزه با استکبار جهانی را به دست گرفت و این مبارزه به طوری بروز و ظهور داشت که همه مسلمانان جهان نیز متوجه آن شدند و باعث پدید آمدن موج بیداری اسلامی شد.

وی در ادامه ۱۳ آبان امسال را با توجه به شرایط حساس نبرد جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل و قتل عام مردم مظلوم غزه طی سه هفته اخیر، دارای ویژگی‌های خاص، مهم و ممتازی دانست و گفت تأکید کرد: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال با حضور همگانی خود یک بار دیگر اثبات می‌کنند که شعار مرگ بر آمریکا همه ساله عمیق‌تر و با عظمت‌تر از سال قبل فریاد خواهد زد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه طوفان الاقصی را زلزله‌ای نابودگر برای رژیم صهیونیستی دانست و افزود: ضربات این طوفان نه تنها قابل جبران نیست بلکه نتیجه این حماسه نیز تحقیر اسرائیل است.

حجت الاسلام اسلامی تبار افشای چهره زشت و پلید رژیم صهیونیستی را از دیگر نتایج طوفان الاقصی دانست و با بیان اینکه امروز چنگال خونین اسرائیل مشاهده و چهره منحوس غرب هم برملا شد، اظهار داشت: جنایتکاران کودک کش اسرائیلی طی مدت سه هفته ۴ هزار کودک را به شهادت رسانیدند و با حمله به بیمارستان هزار نفر را به شهید کردند.

به گفته وی امروز تمام ملت‌های دنیا برعلیه رژیم صهیونیستی اسرائیل متحد شده و یک وفاق جهانی برای نابودی اسرائیل با ایجاد حماسه طوفان الاقصی ایجاد شده است و حماسه غزه پیروز است و اسرائیل، چون قدرتی ندارد مردم عادی را به شهادت می‌رساند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات