۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۷۴۵۹۴۷
مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی:

رسانه ها وظیفه‌ سنگینی در مقابل بیداری ملت های جهان دارند

رسانه ها وظیفه‌ سنگینی در مقابل بیداری ملت های جهان دارند
حجت الاسلام آقاجانی تاکید کرد: رسانه ها وظیفه‌ سنگینی در بصیرت دهی، روشنگری و جهاد تبیین در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی دارند.

حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به وقایع اخیر محور مقاومت تصریح کرد: خداوند متعال خواست به عالم بفهماند که اسرائیل به قول امام موسی صدر(ره) شر مطلق بوده و خطرناک تر و شرور تر از رژیم منحوس اسرائیل تا امروز روئیت نشده است.

وی در رابطه با موج بیداری وجدان بشریت یادآور شد: خداوند متعال خواسته به دنیا نشان دهد که شر این ها چیست کار آنقدر به جلو رفته است که الحمدالله عربستان سعودی هم جنایت این رژیم منحوس را محکوم نموده است، مصر تا به امروز اظهار نظری نکرده بود و در واقع بی طرف، مصالحه کار و محافظه کار پیش می رفت، اما خب ملاحضه نمودیم که این بار مصر هم نیز محکوم کرد.

حجت الاسلام آقاجانی گفت: با اینکه در سازمان ملل متحد چندین کشور به این طرح رای منفی داده بودند اما در مقابل خیلی از کشور های دنیا نشان مثبت برای محکومیت اسرائیل کودک کش اعمال کردند، عده ای سرمایه دار با تفکرات غرب زده متاسفانه با اعلام نظر مبنی بر اینکه غزه به ما ربطی ندارد در صدد این هستند که مزدور بودن خودشان را بر همه عریان کرده و بر ارباب هایشان جلوه دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه مطالب خود در راستای آینده منطقه بیان کرد: تحلیل من از آینده این است که خداوند متعال در تمامی اتفاقات مسلمانان را تنها نگذاشته و در قرآن کریم وعده داده پیروزی آخر و قطعی با مسلمانان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله هم وعده پیروزی را اذعان کردند و مسلمانان به صورت قطعی و حتمی پیروز این میدان خواهند بود؛ الحمدالله کشورهای مقاومت از وقتی که داعش به وجود آمد در مقابل آن سازمان حشد الشعبی را احداث کردند، یعنی اینطور نیست که تهدید ها تبدیل به فرصت نشود تهدید های دشمنان، یمنی ها را مصمم کرده حماس از طرف دیگر حزب الله لبنان از سویی انصارالله از جهت دیگر خودتان نگاه کنید و کشور های دیگری که الان تبدیل به محور مقاومت و همصدا با مقاومت هستند را ببینید.

حجت الاسلام آقاجانی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت در مقابل رژیم جعلی اسرائیل ایستاده است و در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه و لحظه شماری شهادت را در این راه می کنند.

استاد حوزه در رابطه با مزدوران داخلی اظهار کرد: آن مزدور های که می گویند غزه و فلسطین به ما ربطی ندارد اصلا بویی از مسلمانیت و انسانیت نبرده اند و من نیز در جواب به این نوع افراد منافق، ولی در ظاهر آدم صفت می گویم، اولا بیت المقدس قبله اول مسلمین است ثانیا امام زمان (عج) در بیت المقدس نماز به پا خواهند داشت، اینطور نفرات اصلا وجدان، غیرت و اعتقادی به انسانیت ندارند.

حجت الاسلام آقاجانی تاکید کرد: یک نفری که واقعا مسلمان است باید از نهضت مبارزه با اسرائیل دفاع کرده و همصدا و همدرد با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه باشد و همچنین در آخر پیروزی قطعی با مردم فلسطین است و آثارش هم دیده می شود.

وی در پایان سخنان در رابطه با وظایف رسانه ها در این برهه زمانی تشریح کرد: رسانه وظیفه‌ سنگین و محکمی در راستای بصیرت دهی روشنگری دارد و کار رسانه این است مردم را آگاه کند خیلی ها نمی دانند که اسرائیلی ها زمین های فلسطینیان را به زور و غیر قانونی غصب کرده اند، عده ای هنوز خیلی چیز ها را باور ندارند این وظیفه رسانه ها است که جهانیان را نسبت به جنایت های فجیع رژیم صهیونیستی بیدار کنند.

برچسب ها: تبریز غزه رسانه
ارسال نظرات