۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۴۶۰۲۳
مدیر حوزه علمیه فارس تاکید کرد؛

لزوم بازشناسی هویت دینی و ملی حوزه علمیه

لزوم بازشناسی هویت دینی و ملی حوزه علمیه
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: هیچ مرکز آموزشی در جهان نیست که همانند حوزه علمیه این حجم از مفاخر بزرگ علمی را در کارنامه خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه فارس گفت: همه مدیران مدارس علمیه باید تلاش کنند تا شکوه و مجد حوزه فارس را احیا کنیم و این با اعمال رسالت پدری مدیران بر طلاب میسر خواهد شد.

وی افزود: امروز بدخواهان به دنبال این هستندکه حوزه علمیه را از هویت دینی و ملی خود تهی کنند و در مقابل ما باید این هویت را به عنوان شناسنامه حوزه برای طلاب بازشناسی کنیم.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: با بررسی مراکز آموزشی دنیا به این نتیجه می رسیم که هیچ مرکز آموزشی در جهان نیست که همانند حوزه علمیه این حجم از مفاخر بزرگ علمی را در کارنامه خود داشته باشد و این افتخاری است که باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

وی یادآور شد: طلاب باید بدانند زمانی که غرب در اوج جهل و ظلمت بود ، جهان اسلام و مراکز علمی ما در قله شکوه و مجد و عظمت علمی قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اذعان نمود: یکی از رسالت های خدمت گذاران حوزه علمیه مهارت ارتباط با جوانان و نوجوانان است چراکه آنان آینده سازان ما هستند و برای تحقق این امر باید حضور مبلغین در میان دانش آموزان تقویت شود و همه مدیران نسبت به طرح های امین و هجرت و نسیم رحمت اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات