۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۶۶۲۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان تأکید کرد؛

ضرورت تبیین ارزش های والای انقلاب در جامعه

ضرورت تبیین ارزش های والای انقلاب در جامعه
حجت الاسلام غلامی با تاکیر بر ضرورت تبیین ارزش های والای انقلاب در جامعه گفت: در این راستا باید از تمامی ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه فرهنگی گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وظایف سنگینی را در عصر حاضر به دوش می کشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با اشاره به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم و جنگ ترکیبی افزود: با تقویت فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید جلوی توطئه های دشمن در این عرصه گرفته شود.

وی ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن کانون خانواده ها به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها و ضربه به فرهنگ دینی جامعه است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: باید از تمام‌ ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی استفاده شود.

اعظم روانشاد نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: تقویت برنامه های فرهنگی به هم افزایی بیشتر بین دستگاه های فرهنگی استان نیاز دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل همچون گذشته آماده نقش آفرینی در اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی خواهد بود و از تمام ظرفیت ها در جهت ارتقای فرهنگ دینی جامعه استفاده می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات