۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۴۷۳۲۹
مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه:

بصیرت افزایی، رسالت خطیر روحانیت است

بصیرت افزایی، رسالت خطیر روحانیت است
حجت‌الاسلام رضازاده با بیان اینکه بصیرت افزایی رسالت خطیر روحانیت است، گفت: با انجام وظیفه در این راستا باید در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام رضازاده، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان لرستان به اهمیت نقش حوزه های علمیه در آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه مهم ترین خروجی حوزه را تبلیغ خواند و افزود: مهم ترین رسالت حوزه تربیت طلبه انقلابی، متعهد، کارآمد و مبلغی نقش آفرین است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روحایت باید با روشنگری در مردم زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

حجت الاسلام رضا زاده بیان کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین مردم و بدبین کردن آنان است و راه مقابله با دسیسه های دشمن بصیرت افزایی است و این مهم رسالت خطیری بر دوش روحانیت است.

وی اظهار کرد: مردم به عنوان سرمایه های انقلاب باید همواره در عرصه های مختلف حضوری چشمگیر داشته باشند و این حضور به عنوان پشتوانه انقلاب خار چشم دشمنان است.

مسئول امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه بیان کرد: باید به تبیین این مهم پرداخته شود که حضور مردم در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی دارد و با مشارکت در انتخابات توطئه های دشمن علیه انقلاب خنثی می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات