۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۴۸۱۳۵

سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد برگزار می‌شود

سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد برگزار می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال از برگزاری سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین با علمای بلاد در دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین در نشست خبری سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که امروز در سالن جلسات ساختمان جامعه مدرسین برگزار شد اظهار داشت: جامعه مدرسین از سال 1378 بر اساس رهنموهای مقام معظم رهبری کار نشست با علمای بلاد را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: هر دو سال یک بار اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد و هر دو سال یک بار اجلاسیه منطقه‌ای برگزار می‌شود.

قائم مقام دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین بیان داشت: ششم و هفتم دی‌ماه 1402 سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین با علمای بلاد با موضوع «رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ» در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود و در این اجلاسیه علما و شخصیت‌های بلاد از سراسر کشور حضور پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: از شهریورماه امسال موضوعات محتوایی در محوریت تبلیغ در حوزه علمیه مورد توجه قرار گرفت و کمیسیون‌های تخصصی در این زمینه تشکیل و 4 کمیسیون برای اجلاس سیزدهم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مهمانان خارج از کشور نداریم و از همه استان‌ها علما در این اجلاس شرکت خواهند کرد تصریح کرد: روز پنجشنبه 7 دی‌ماه شاهد حضور علمای بلاد در این اجلاسیه خواهیم بود و برخی از شخصیت‌های اول نظام در این مراسم شرکت و سخنرانی خواهند کرد.

قائم مقام دبیر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری در امر تبلیغ بسیار دغدغه هستند و فرمایشاتی را درباره اهمیت این موضوع بیان فرمودند، کمیسیون‌هایی در این زمینه تشکیل و اهداف تبلیغی حوزه‌های علمیه در آن دنبال خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال افزود: در اجلاس منطقه‌ای گذشته از حضور یکی از روسای قوا استفاده شد و امسال نیز در کنار پیام یکی از مراجع عظام تقلید از سخنرانی علما و مراجع بهره برده و یکی از روسای قوا به ایراد سخن خواهد پرداخت.

همچنین حجت الاسلام سید صادق صادقی دبیر اجرایی سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین بیان داشت: این اجلاسیه صبح تا عصر پنجشنبه 7 دی ماه با حضور علمای بلاد در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون‌ها صبح چهارشنبه ششم دی‌ماه با حضور علمای سراسر کشور و با ریاست اعضای جامعه مدرسین در مجموعه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات