۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۴۸۴۲۹
امام جمعه پلدختر:

دهه بصیرت، فرصتی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است

دهه بصیرت، فرصتی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دهه بصیرت فرصتی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: این حضور سبب اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و روز بصیرت که در دفتر امام جمعه پلدختر برگزارشد، گفت: حماسه 9 دی باردیگر پیوند مردم با ولایت را استحکام بخشید.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه نباید اجازه داد حماسه 9 دی کمرنگ شود زیرا این حادثه فراموش ناشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی است، افزود: بزرگداشت حماسه 9 دی متعلق و از آن یک گروه و جریان، تشکل و حزب خاصی نیست و نباید از آن بهربرداری شخصی، گروهی و سیاسی شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات از منظر مقام معظم رهبری گفت: حضور در انتخابات در پیش رو تکلیف ملی و شرعی است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: چهار مولفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات مورد توجه قرار گیرد و حضور پرشور مردم در این رویداد ملی موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب و تقویت پایه های نظام و ایجاد روحیه امید و انگیزه در جامعه می شود.

وی اظهارکرد: مناسبت دهه بصیرت و مقاومت فرصت مغتنمی برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است و این مهم اصلی ترین عامل امنیت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تقارن حماسه 9 دی امسال با حوادث فلسطین و غزه و به 13 دی سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و آن را گسترش داد.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع برنامه های ویژه دهه بصیرت و مقاومت باید با محوریت بحث روز و مظلومیت مردم بی دفاع غزه باشد، عنوان کرد: شعار محوری 9 دی امسال «بازخوانی فتنه های آمریکایی» است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی ساعت 10 صبح در مسجدجامع شهر پلدختر با سخنرانی حجت الاسلام عزت جودکی استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات