۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۴۹۰۹۴

راهپیمایی مردم قم در محکومیت حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان

راهپیمایی مردم قم در محکومیت حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان
راهپیمایی مردم قم برای اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی و دست‌پرورده‌های آنان در حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان با حضور اقشار مختلف و روحانیت معظم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، راهپیمایی امروز مردم قم از مصلای قدس بعد از اقامه نماز جمعه برای اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی و دست‌پرورده‌های آنان در حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان با حضور اقشار مختلف قم برگزار شد.

مردم قم با پیشگامی علما، روحانیت، اساتید و فضلای حوزه، با حضور پرشور در راهپیمایی امروز این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار قم در این راهپیمایی‌ ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان انزجار و تنفر خود از دشمنان ایران اسلامی را ابراز کرده و با فریاد مرگ بر اسرائل، مرگ بر آمریکا، این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، سپاه انقلابی انتقام انتقام، خواستار انتقام از عاملین این جنایت شدند.

اقدام تروریستی عصر13 دیماه حادثه تلخی بود که عوامل بزدل تکفیری صهیونیستی علیه مردمی که برای شرکت در چهارمین سالگرد شهادت شهید و قهرمان مقاومت در کرمان جمع شده بودند انجام داد که منجر به شهادت جمع زیادی از مردان و زنان و کودکان بیگناه و مصدومیت بسیاری شد.

ارسال نظرات