۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۷۴۹۳۸۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات

تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: دشمن می کوشد که میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و از آن بهره برداری سیاسی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب و بسیجیان کرمانشاه در سخنانی عنوان کرد: یکی از مهم ترین رویدادهایی که تا قبل از پایان سال در پیش داریم، برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: این انتخابات از چند جنبه برای همه ما حائز اهمیت است بنابراین انفعال در این انتخابات و عدم حضور در آن به هر دلیلی خود یک عقبگرد محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه کارنامه برخی از نمایندگان خواسته یا ناخواسته زمینه ای برای دلخوری مردم شده است، افزود: باید اذعان داشت که برخی از نمایندگان به وظایفی که عهده دار آن شده اند عمل نکرده اند و بی شک کار این دست از نمایندگان خیانت به ملت و انقلاب محسوب می شود لذا مردم نباید کم کاری این نمایندگان را به حساب کل انقلاب و نظام بنویسند.

حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش بسیاری برای ایجاد فضای ناامیدی در کشور به ویژه حضور در انتخابات دارند، عنوان داشت: دشمن با استفاده از تمام امکانات خود می کوشد که میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و از آن بهره برداری رسانه ای و سیاسی نماید، بنابراین مردم باید هوشیار باشند که در دام این ترفند و جنگ نرم دشمن گرفتار نشوند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات می تواند در انتخاب نماینده اصلح تاثیرگذار باشد و در مقابل اگر در این انتخابات حضور نداشته باشیم نمایندگان نالایق و بی دانش رهسپار مجلس خواهند شد، بنابراین برای ساختن آینده کشور و شهرمان باید نسبت به انتخابات پیش رو احساس وظیفه کنیم./1400/

ارسال نظرات