۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۴۹۴۷۹
در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه فارس مطرح شد؛

از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکس

از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکس
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه فارس با حضور مدیر حوزه علمیه فارس و رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در سالن جلسات امام خمینی(ره) مدیریت حوزه استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جلسه شورای معاونین حوزه علمیه فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس و حجت الاسلام بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در سالن جلسات امام خمینی(ره) مدیریت حوزه استان برگزار گردید.

از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکس

حجت الاسلام بهرامی نسب در این نشست ضمن تقدیر از همکاری مدیر و معاونان حوزه استان با بسیج طلاب و روحانیون گفت: ارتباط مدیریت حوزه علمیه فارس و معاونین با طلاب و روحانیون بسیجی بسیار ارزشمند و ثمربخش می باشد و موجب هم افزایی در همه ابعاد گردیده است.

وی افزود: با همکاری امور طلاب و دانش آموختگان جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون در مرحله استانی برگزار شد که منتخبین برای جشنواره کشوری به خوزستان اعزام خواهند می شوند و در همین زمینه تمهیدات لازم برای آمادگی ورزشکاران انجام گرفته است.

رئیس سازمان بسیح طلاب و روحانیون اظهار داشت: همچون سنوات گذشته اردوی راهیان نور و اعزام طلاب عزیز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برقرار می باشد و طی هماهنگی های صورت گرفته در اسفند ماه این برنامه معنوی در راستای بازشناسی سیره شهدای فارس به ویژه شهدای طلبه و روحانی اجرا می گردد.

وی اذعان نمود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره قرآنی ویژه طلاب در مرحله شهرستانی و استانی در چهار رشته حفظ، ترتیل، صوت و لحن و مداحی با هدف شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی برگزار خواهد شد.

از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکس

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی در این نشست گفت: برگزاری جشنواره های قرآن و عترت در سطح مدارس علمیه رخداد بسیار با برکتی در نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) است و در این زمینه باید نخبگان قرآنی طلبه مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد چهره های شاخص در علوم قرآنی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای طلاب اظهارداشت : وقتی مبلغین از نزدیک دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ابعاد گوناگون مشاهده کنند یقینا بهتر می توانند در زمینه امید آفرینی در جامعه نقش  داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اعزام طلاب به اردوی راهیان نور گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که راویان اردوی راهیان نور به سیره شهدای خطه استان فارس اشاره کنند تا جوانان بدانند چه شخصیت های والایی از همین استان قیام کردند.

از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکساز اعزام طلاب به اردوی راهیان نور تا لزوم شناسایی نخبگان قرآنی+عکس

ارسال نظرات