۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۴۹۴۹۸
حجت الاسلام اکرمی:

به زودی شاهد شکست های ذلیلانه آمریکا و حامیان آن در منطقه خواهیم بود

به زودی شاهد شکست های ذلیلانه آمریکا و حامیان آن در منطقه خواهیم بود
حجت الاسلام اکرمی گفت: خروج تیپ های ۸ گانه اسرائیل از غزه به علت تلفات، کاهش منابع مالی و فشارهای بین المللی و داخلی نشان از شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان سراب با بیان اینکه خروج تیپ های ۸ گانه اسرائیل از غزه به علت تلفات، کاهش منابع مالی و فشارهای بین المللی و داخلی نشان از شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: بعد از این شکست شاهد شکست های ذلیلانه آمریکا و حامیان آن با همکاری نیروهای مقاومت در منطقه خواهیم بود.

اکرمی با یادآور شدن فرارسیدن دهه فجر بر لزوم آماده بودن مراکز علمی و فرهنگی تاکید کرد و ابراز داشت: دهه فجر جشن دولتی نیست بلکه جشن مردمی و عمومی است.

امام جمعه سراب با اشاره به بحران جمعیت در کشور که نیروی کار و فعال را با خطر مواجه خواهد کرد، گفت: البته نباید از حمایت دولت در خصوص حمایت از رشد جمعیت غافل بود.

وی در ادامه با اشاره به بحران آب و کمبود منابع زیرزمینی بر لزوم صرفه جویی و مدیریت آب در حوزه کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: نباید از دعا به درگاه خداوند جهت نزول برکات آسمانی غافل بود.

حجت الاسلام اکرمی در پایان با یادآوری قدرت ایران و ارتش از مصادره نفت کشتی آمریکایی و مقابله به مثل با اقدام مشتبه آمریکا قدردانی کرد.

برچسب ها: سراب مقاومت اکرمی
ارسال نظرات