۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۷۳۰

گزارشی از نشست صمیمی مسئولان مجمع نمایندگان طلاب و مرکز خدمات حوزه

گزارشی از نشست صمیمی مسئولان مجمع نمایندگان طلاب و مرکز خدمات حوزه
رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، ضمن نشستی صمیمی، با رئیس و معاونین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، دیدار و مسائل جامعه هدف را مطرح کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، ضمن نشستی صمیمی، با رئیس و معاونین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، دیدار و مسائل جامعه هدف را مطرح کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر رئیس مجمع طلاب و روحانیون کشور، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مجمع پرداخت.

در ادامه، اعضای مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه نیز ضمن تقدیر از زحمات مرکز خدمات حوزه، سؤالات خود را در مورد برنامه‌ها و خدمات مرکز، مطرح کردند.

سپس هریک از معاونین سلامت و امور بیمه ها، مسکن و معیشت و خانواده، مرکز خدمات حوزه نیز، ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات ماموریتی در سه سال اخیر، به ابهامات و سؤالات مطرح شده پاسخ دادند.

در پایان حجت السلام‌والمسلمین میرمحمدی با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی مرکز به طرح هدفمندی خدمات و سیاست‌های اتخاذ شده در این راستا اشاره کرد و هدف‌گذاری این طرح را ارائه خدمات عدالت محور عنوان کرد و افزود: این طرح در واقع پیرو سندهای بالادستی مرکز خدمات حوزه و حمایت از حوزه‌های علمیه و فعال شدن جامعه هدف در رسالت‌ها و شئون طلبگی اجرا می شود.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، با هدف خدمات رسانی مطلوب به طلاب و فضلای حوزه، تعامل و همکاری دو مجموعه بیش از پیش باشد و نمایندگان طلاب استان‌های مختلف با مراکز استانی مرکز خدمات حوزه ارتباط مستمر داشته باشند.

ارسال نظرات