۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۷۴۹۹۳

مرکز ملی پاسخگویی به سئولات دینی در اصفهان راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به سئولات دینی شعبه اصفهان در روز بیست و یکم بهمن ماه خبر داد.
مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني/ْرشيويي مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز گذشته در جمع خبر نگاران اصفهانی، با اشاره به سابقه مرکز ملی پاسخگویی به سؤولات دینی، گفت: دو شماره تلفن 09640 و 09650 همواره دریافت کننده سوالات پرسشگران است.

وی ادامه داد: با افتتاح شعبه اصفهان این مرکز تمامی تماس های استان های اصفهان، چهار محال بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد به صورت خودکار به مرکز ملی پاسخگویی اصفهان متصل خواهد شد و کارشناسان در سه حوزه اخلاق و تربیت، فقه و حقوق و فلسفه و کلام به پاسخگویی اقدام می نمایند.

حجت الاسلام ارزانی، با اشاره به فعالیت های سابق دفتر تبلیغات در چهار حوزه پاسخگویی تلفنی، پاسخگوی کبتی از طریق نامه های جواب قبول، اینترنتی و اعزام کارشناس به مدارس، اظهار داشت: با افتتاح شعبه مرکز ملی پاسخگویی به سؤوالات دینی در اصفهان پاسخگویی به روشهای کتبی، تلفنی و اینترنتی به این مرکز واگذار خواهد شد، اعزام کارشناس از طریق اداره مبلغان و تربیت کارشناس از طریق اداره فرهنگی دفتر تبلیغات اصفهان انجام خواهد شد.

وی در ادامه، ابراز داشت: به منظور بالابردن ضریب اطمینان، پاسخگویی 30 کارشناس این مرکز که در دو نوبت صبح و عصر جوابگویی تلفن های مردم هستند، به صورت آنلاین توسط کارشناس ها ارشد، نظارت خواهد شد و در صورت ناقص بودن جواب، بلافاصله به پاسخگو تذکر داده خواهد شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از دیگر امتیازات این مرکز را امکان جمع آوری اطلاعات و آمار پرسشگران و تحلیل نیاز های واقعی پرسشگران دانست و افزود: سؤولات مطرح شده هر هفته توسط کارشناسان مرکز مورد بررسی قرار می گیرد تا ضمن تحلیل سؤوالات، میزان توانایی پاسخگو هم مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: دو سایت پرس و جو و مرسلات نیز به منظور دریافت سولات رایانه ای مرکز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ارزانی با تشکر از زحمات حجت الاسلام محمد قطبی در پیگیری برنامه های پاسخگویی دفتر تبلغات اسلامی اصفهان، گفت: مجید مهدوی مسؤول مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان مسؤول مرکز پاسخگویی به سوؤلات دینی در اصفهان خواهند شد.

گفتنی است، این مرکز روز بیست و یکم بهمن با حضور آیت الله طباطبایی نژاد در فضایی موقتی در منزلی جنب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی خواهد شد. /965 /پ202/ص

ارسال نظرات