۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۵۰۸۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

انتخابات؛ عالی‌ترین نوع مشارکت و اراده ملت

انتخابات؛ عالی‌ترین نوع مشارکت و اراده ملت
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه انتخابات، عالی‌ترین نوع مشارکت و اراده ملت است، گفت: روز حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رای، جشن انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: ۱۰ روز منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ توطئه های بیشماری رخ داد تا مانع این نصرت الهی شوند اما امام راحل به میهن بازگشت و نقشه استکبار خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی به کشور عزت بخشید که شکرگزاری برای این پیروزی و موفقیت های حاصل شده ضروری است.

وی اظهار کرد: این نظام رو به جلو در حال حرکت است و باید در خط رهبری و حامی ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه انتخابات نعمت الهی و عالی‌ترین نوع مشارکت و اراده ملت است، گفـت: حضور حداکثری در این رویداد، امنیت را به ارمغان می آورد بنابراین ایجاد امنیت بر دوش ملت است و آرامش را به جامعه تزریق می‌کند.

وی بیان کرد: امنیت جمهوری اسلامی درون سپاری است و صرف نظر به اینکه فرد به کدام نامزد انتخاباتی رای دهد موجب اقتدار نظام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روز حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رای، جشن انقلاب خواهد بود، گفت: انتخابات، روز بیعت است که باید همگان را برای دعوت به حضور تشویق کنیم و موجب ناامیدی دشمن شویم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات