۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۲۰۴
امام جمعه ازنا:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، مهم‌ترین اصل در این عرصه است، گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه ازنا در نشست انتخاباتی شهرستان که در فرمانداری ازنا برگزار شد، گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و وظیفه‌ای شرعی و حقوقی است.

امام جمعه ازنا با تاکید بر ضرورت فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات خار چشم دشمنان است.

وی باید جلساتی با کاندیداها و هیأت‌های نظارت و اجرایی به‌صورت جداگانه برگزار و در بحث انتخابات توجیه و موارد مختلف انتخاباتی به آنها یادآوری شود.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه تشویق عموم مردم برای شرکت در انتخابات، نیازمند تلاش مضاعف است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، مهم‌ترین اصل در این عرصه است.

امام جمعه ازنا با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: دغدغه مشارکت مردم در انتخابات باید در بین همه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام سپهوند اظهار کرد: بصیرت افزایی و روشنگری بین مردم، تبیین دستاوردهای نقلاب و امیدآفرینی در جامعه در این راستا ضروری است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات