۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۳۷۰
معاون سیاسی سپاه:

پیشرفت ایران دلیل اصلی دشمنی دشمنان است

پیشرفت ایران دلیل اصلی دشمنی دشمنان است
اصفهان- سردار جوانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از جنس بعثت است، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد تاریخ بشریت بعد از بعثت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان جهاد کاشان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی از جنس بعثت است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد تاریخ بشریت بعد از بعثت است افزود: برخی که طی ۴۵ سال گذشته با ملت ایران جنگیدند، امروز در اردوگاه استکبار قراردارند و شکست‌های مکرر آن‌ها سبب شده تا به تحریف تاریخ بپردازند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بر اهمیت جهاد تبیین در این برهه تأکید کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین فریضه‌ای واجب همگانی است که می‌تواند اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آنچه که در پیش رو داریم را باید پاسخ دهد.

به گفته وی جهاد تبیین یکی از مهمترین ابزار مقابله با تحریف تاریخ است و در این بین بازخوانی چهره زشت رژیم گذشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سردار جوانی رژیم ستم شاهی را رژیمی فاسد و دیکتاتور و وابسته به استکبارجهانی دانست و گفت: رژیم منحوس پهلوی منابع و ذخائر کشور در اختیار اربابان خود آمریکا قرار می‌داد و راه پیشرفت و عزت و اقتدارملت ایران را بسته بود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر روز ۲۱ سال ۵۷ بزرگ‌ترین تهدید کشور با تدبیر امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دشمنانی که نتوانستند مانع پیروزی آن شوند از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها را طراحی کردند.

به گفته وی دشمن می‌داند پرچمی که به نام اسلام به اهتزاز درآمده جنسی متفاوت دارد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کرده است و به همین دلیل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمن با پیشرفت جمهوری اسلامی مخالف است و می‌داند که اگر یک کشور مسلمان برای کشور‌های دیگر الگو شود هیچ آبرویی برای آن‌ها نخواهد گذاشت.

سردار جوانی افزود: ملت با بصیرت ایران با آگاهی در صحنه حضوری مستمر دارد و از جمهوری اسلامی محافظت می‌کند و توطئه‌های دشمن را یکی به بعد از دیگری خنثی می‌کند و امروز انقلاب اسلامی تنها تفکری است که در جهان جذابیت دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به زودی ماهواره‌های مورد نیاز را در مدار ۳۶ هزار کیلومتری قرار می‌دهد، یادآور شد: پیشرفت ایران دلیل اصلی دشمنی دشمنان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز ایران در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های شگفتی داشته بطوریکه از ۱۶۴ کشور توریسم حوزه پزشکی دارد.

سردار جوانی در ادامه به لزوم حضور همگانی ملت ایران در انتخابات پیش رو تأکید کرد و با بیان اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند پای صندوق رای حضور همگانی خواهند داشت، گفت: روز انتخابات روز ملت ایران است و چون انتخابات با حفظ نظام ارتباط دارد، دشمن همواره مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کند، اما مردم ایران با حضور همگانی خود پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی می‌کند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات