۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۵۹۵
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد؛

لزوم بهره مندی از ظرفیت تبلیغی حوزه خواهران برای جهاد تبیین و مشارکت حداکثری

لزوم بهره مندی از ظرفیت تبلیغی حوزه خواهران برای جهاد تبیین و مشارکت حداکثری
حجت الاسلام والمسلمین فاضل به نقش حوزه علمیه در روشنگری بین مردم اشاره کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه خواهران در عرصه جهاد تبیین ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، شب گذشته در نشست با حوزویان استان لرستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: توسعه مراکز حوزوی ویژه بانوان و مدارس علمیه از برکات انقلاب است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تاکید بر ضرورت گسترش حوزه های علمیه خواهران افزود: حوزه علمیه مهد تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: از این ظرفیت در جهت تبیین ارزش ها، بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل جهاد تبیین را رسالت خطیری بر دوش حوزویان دانست و اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه خواهران در عرصه جهاد تبیین ضروری است.

وی تاکید کرد: در مدارس علمیه خواهران باید سرفصل‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی مطابق با برنامه‌های ابلاغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در بحث انتخابات، اصل انتخابات و حضور حداکثری مردم در این مسیر را دنبال کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات