۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۷۵۱۵۹۶

تجلیل از پدر شهید مدافع حرم با حضور مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا

تجلیل از پدر شهید مدافع حرم با حضور مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا
با حضور مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا از پدر شهید مدافع حرم فخیمی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرهنگ حسن صفدری فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا صبح امروز با حضور در ساختمان شهید باکری از پدر شهید مدافع حرم فخیمی تحلیل کرده و بیان کرد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و به مقابله با دشمن پرداختند.

وی بیان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر تکلیف بسیار مهمی بر گردن دارند و باید تلاش کنند آن را به سرانجام برسانند.

صفدری تاکید کرد: دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌ها در کشور ما به شمار می‌رود لذا در این ایام همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برگزاری مراسم‌ و جشن‌های مختلف باید تلاش کنند که عملکردهای خود را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به مردم ارائه کنند.

وی یادآورشد: باید از ظرفیت خانواده شهدا و جانبازان در این برنامه‌ها جهت تبیین اهداف و آرمان شهدا استفاده شود و نیز برای اجرای یک جشن باشکوه و ممتاز باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و از ظرفیت مردم نیز در این برنامه‌ها استفاده شود.

صفدری افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر امیدآفرینی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش گسترده‌ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی در حوزه‌های مختلف پیش گرفته است، ادامه داد: دشمنان کشورمان در حال ناامیدی و مأیوس کردن مردم به خصوص نسل جدید است که لازمه آن جهاد تبیین و امیدآفرینی از طریق بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج اقشار با تاکید بر اینکه مردم کشور ما مردمی انقلاب و ولایی هستند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در ۱۱اسفند ماه با یک جهاد دیگر و شرکت گسترده با صف های فشرده در پای صندوق های رای و انداختن هر رای تیری به چشمان طمع دشمنان زده و لبیک دیگری به رهبر عزیزمان در تاریخ ثبت خواهند نمود.

سرهنگ صفدری در پایان با اشاره دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از انقلاب در تمامی حوزه ها تصریح کرد: دشمن امروز با جنگ نرم و ورود به مسائل فرهنگی و اجتماعی در پی تفرقه افکنی در کشور هستند اما نسل جوان جامعه باید هوشیارانه عمل کرده و موجبات عزت‌ آفرینی اسلام و انقلاب را فراهم کنند.

وحید نستوهی
برچسب ها: تبریز شهدا سپاه
ارسال نظرات