۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۷۵۱۸۲۲
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبر داد:

ارسال بیش از ۱۷۰ اثر برای کتاب سال قرآنی

ارسال بیش از ۱۷۰ اثر برای کتاب سال قرآنی
حجت‌الاسلام نقیب از ارسال تعداد ۱۷۰ اثر به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبرداد که از فراد برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمد نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال قرآنی که صبح امروز در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد اظهار داشت: جای خالی معرفی آثار قرآنی در کشور، بسیاری ملموس بوده و با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی افزود: باید برای معرفی آثار قرآنی به صورت مستقل وارد شد تا فعالیت های قرآنی دیده شود و به همین خاطر دانشگاه معارف قرآن کریم تصمیم به برگزاری کتاب سال قرآنی گرفت که هرساله تعداد قابل توجهی آثار به دانشگاه ارسال شده و دریافت می شود.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان داشت: امسال بیش از ۱۷۰ اثر به دانشگاه ارسال شده است که رساله های علمی نیز پذیرفته شد و در این باره با شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی صحبت شده و خبر آن منتشر شد که موجب امیدواری قرآن آموزان و اهالی قرآن گردید.

وی افزود: تعداد ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه در ارزیابی آثار، کمک کار دانشگاه شدند که از میان ۱۷۰ ارسالی، تعداد ۳۰ اثر برگزیده شد و از این تعداد، ۱۸ اثر تجدید نظر شده و در نهایت تعداد ۵ اثر برگزیده شده است.

حجت‌الاسلام نقیب در پایان اظهار داشت: برای نفر اول در مسابقات کتاب سال مبلغ ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ میلیون و برای نفرات سوم به بعد نیز مبالغی اهدا خواهد شد و ان شاءالله نفر اول، جایزه خود را از دست ریاست محترم جمهوری دریافت خواهد کرد.

ارسال نظرات