۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۵۳۸۵۴

توضیحات مشاور رسانه‌ای سرلشکر باقری پیرامون فیلم منتشر شده درباره دیدار فرماندهان نظامی

توضیحات مشاور رسانه‌ای سرلشکر باقری پیرامون فیلم منتشر شده درباره دیدار فرماندهان نظامی
دستیار و مشاور رسانه‌ای سرلشکر باقری پیرامون فیلم منتشر شده در برنامه تجدید بیعت فرماندهان عالی‌رتبه با حضرت امام خمینی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دستیار و مشاور رسانه‌ای سرلشکر باقری پیرامون فیلم منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در برنامه برنامه تجدید بیعت فرماندهان عالی‌رتبه با حضرت امام خمینی ره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه داد.

بهمن ماه سال ۱۴۰۱ جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و در راس آنها سرلشکر باقری برای تجدید بیعت در حرم حضرت امام خمینی حضور می‌یابند.

قبل از آغاز مراسم رسمی و برای آماده شدن برنامه‌ سان و اهداء گل، فرماندهان به سالن انتظار  می‌روند.

آقای سید حسن خمینی هم به عنوان تولیت آستان در سالن انتظار حضور دارد و با ورود فرماندهان از آنها استقبال می‌کند. متاسفانه این فیلم با مدل فیلمبرداری معنادار  در اقدامی ناپسند و مغایر با اصول و اخلاق رسانه‌ای آنهم دقیقا در ایام عید ۱۴۰۳ منتشر شده است، بگونه‌ای که در ذهن مخاطب تداعی می‌کند فرماندهان برای تبریک عید به دیدار وی رفته‌اند.

درحالی که این برداشت کاملا غلط و گمراه‌کننده بوده و حضور و تجمع فرماندهان نیروهای مسلح صرفاً برای تجدید بیعت با امام راحل بزرگوار بوده است.

 

توضیح لازم: انعکاس این خبر در خبرگزاری رسا و نسبت دادن آن به رسانه جماران بر اساس انتشار خبر صورت گرفته در رسانه های عمومی بوده که خبرگزاری رسا پس از اطلاع از واقعیت ماجرا اقدام به اصلاح خبر کرده است.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات