۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۰۳۸
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در گفت‌وگو با رسا:

وعده‌ صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد

وعده‌ صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاسخ نیروهای مسلح به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه متناسب بوده، تنها راه عزت مسلمین را ایستادگی در برابر ظالمان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از وعده رهبر معظم انقلاب در خصوص تنبیه متجاوز سخن گفت و اظهار داشت: رژیم جنایتکار و سرتا پا خطای صهیونیستی به دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی تنبیه شد. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند، اقدام به عملیات نظامی کرد؛ نیروهای مسلح ما حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق را در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با مجموعه‌ای از حملات نظامی علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین بین‌المللی پاسخ دادند که کار بسیار شایسته ای بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه عملیات صورت گرفته متناسب با خطای رژیم صهیونیستی بوده، بیان داشت: هر گونه ماجراجویی دیگر علیه ایران، پاسخ سنگین‌تری خواهد داشت. خدا را بر عزت ملت ایران و غیرت مدافعان امنیت سپاسگزار هستیم و به درگاه مقدس ربوبی سجده شکر می‌کنیم. همانطور که امام خمینی پس از عملیات «فتح المبین» از بوسیدن دست رزمندگان سخن گفت و در پیام خود بر این بوسه افتخار کرد، ما نیز دست رزمندگان اسلام را می بوسیم.

وی با قرائت آیه شریفه «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی»، عملیات نیروهای نظامی ایران را دست قدرت خداوند بر روی دست نیروهای مسلح دانست و افزود: وعده نصرت الهی حتمی است و به یاری خداوند سیلی محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه تنها راه عزت مسلمین را ایستادگی در برابر ظالمان و کافران عنوان کرد و افزود: طبق حدیث «الاسلام یعلو و لایعلی علیه»، اسلام در جایگاه علو قرار دارد از این رو دولت های اسلامی باید بدانند تنها راه عزت کشور و دولتشان در ایستادگی است.

وی در خصوص نتیجه عملیات «وعده صادق»، پایان قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را مهم ترین پیامد دانست و افزود: علاوه بر اینکه چندین کشور در رصد و رهگیری ابزارهای نظامی ایران به کمک رژیم صهیونیستی آمده، سامانه های چندلایه و گرانقیمت پدافندی نیز فعال و در آماده باش کامل بودند اما هیچ کدام نتوانستند از اصابت موشک ها به اهداف جلوگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در پایان با بیان اینکه این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و سقوط پرشتاب اسرائیل امیدوارتر کرد، به حضرت آیت الله امام خامنه ای و ملت شریف ایران سلام و درود فرستاد.

ارسال نظرات