۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۷۵۵۲۶۳
دبیرکل مجمع تقریب در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

جهان اسلام با دیدن تصاویر عملیات «وعده صادق» به ایران اسلامی افتخار کرد

جهان اسلام با دیدن تصاویر عملیات «وعده صادق» به ایران اسلامی افتخار کرد
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در دیدار شیخ «علی الخطیب» نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان به تشریح جزییات اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل پرداخت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب در دیدار شیخ «علی الخطیب» نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان و هیات همراه ضمن جویا شدن اوضاع کنونی لبنان از شیخ علی الخطیب، به تشریح جزییات اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل پرداخت و گفت: همه جهان اسلام با دیدن تصاویر و فیلمهایی که از این رویداد منتشر شد، به ایران اسلامی افتخار کرد. 
 
وی افزود: این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که حتی اقتدار هسته‌ای اسرائیل هم مانع هجوم به آن نشد. 
 
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری با استقبال از سخنان نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان برای ایجاد همکاری هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی دو کشور جهت ایجاد وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی ابراز کرد: ما به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم تا کشورهای اسلامی بتوانند با مشارکت یکدیگر با دشمنان مشترک مقابله کنند. 
 
وی همچنین در اشاره به اقدامات انجام شده مجمع تقریب در راستای وحدت بین مسلمین، از برگزاری کنفرانسی با موضوع تقریب در کشور عراق و در آینده خیلی نزدیک خبر داد. 

ارسال نظرات