۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۵۷۶۲۲

توضیحات وزیر کشور درباره سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور + فیلم

توضیحات وزیر کشور درباره سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور + فیلم
وزیر کشور توضیحاتی درباره حادثه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور بیان کرد و از فرود سخت این بالگرد در یک منطقه صعب العبور خبر داد و در عین حال اعلام کرد که ارتباط با همراهان رییس جمهور وجود داشته است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش در گفت وگو با شبکه خبر توضیحاتی درباره سانحه رخ داده برای بالگرد حامی رییس جمهور بیان کرد.
 
وزیر کشور گفت: امروز رئیس جمهور امروز برای افتتاح سد خود آفرین  و سد قیرقلعه‌سی که با همراهی رئیس جمهور آذربایجان اتفاق افتاد، رئیس جمهور  و همراهان با چند بالگرد  برمی گردند که یکی از بالگردها به خاطر جو نامناسب آب و هوا مجبور به فرود سخت می‌شود؛ این بالگرد حامل رئیس جمهور بود.
 
وزیر کشور ادامه داد: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه حادثه در حال حرکت هستند اما با توجه به مه آلود بودن و نامناسب بودن هوا رسیدن به محل حادثه زمانبر است، کارها در درست کنترل است و فعالیت های گروه های امدادی در حال انجام است که امیدوارم به سرعت به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره برقراری ارتباط با بالگرد و همراهان رئیس جمهور گفت: ارتباط تلفنی وجود داشته است اما با توجه به شرایط منطقه برقراری ارتباطات سخت بوده که ان شاءالله گروه امدادی زودتر به منطقه محل سانحه بالگرد برسند و اطلاعات بیشتری را برای ما ارسال کنند.
 
تعداد بازدید : 17
 
 
ارسال نظرات