۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۷۷۲۲

پیام تسلیت مدیر حوزه چهارمحال و بختیاری در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مدیر حوزه چهارمحال و بختیاری در پی شهادت رئیس جمهور
مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام اسحاق سعیدی ابواسحاقی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در پی شهادت آیت الله رئیسی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر ناباورانه و حزن آور شهادت خادم الرضا، خادم جمهور، سید محرومان آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پس از ساعت ها چشم انتظاری که با بیم و امید همراه بود قلوب همگان را پر از درد و داغ کرد.

شهید آیت الله رئیسی از مسئولین تراز جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون خدمت، نماد تواضع و روحیه جهادی و مردم داری بود، در عرصه عدالت، فساد ستیز بود و همواره خود را طلبه ای خادم ملت برای حل مشکلات مردم می دانست.

مردم تلاش های بی وفقه و خستگی ناپذیری و مجاهدانه بودن آن عالم شهید را از نزدیک حس کرده و برکات تلاش های جهادی این سید الشهدای خدمت را به عیان مشاهده می کردند اما افسوس که امروز فقدان آن بزرگ مرد خدمت را شاهدیم.

امروز ما داغدار سردار دیپلماسی کشور شهید دکتر امیر عبداللهیان نیز هستیم ایشان شخصیتی انقلابی و جهادی و حامی جبهه مقاومت اسلامی بود رضوان ا... تعالی علیه.

در این مصائب در سوگ امام جمعه فقید تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی آیت الله آل هاشم نشسته ایم که شخصیتی مردمی و جهادی بود و امروز مزد نوکری مردم را در میلاد امام رئوف در جوار خادم الرضا شهید رئیسی دریافت کرد و به کاروان شهدای محراب استان محل خدمتش پیوست.

مصائب بسیار سنگین است که وقتی مصیبت شهادت استاندار جهادی شهید رحمتی را بعلاوه این مصائب می بینیم سنگینی مصیبت، مضاعف می گردد. 

اما شیرینی خدمت اینجاست که رئیس جمهور شهیدمان با دلدادگی به امام رئوف حضرت رضا علیه السلام در راه خدمت به مردم و محرومان، هدیه خود را در روز ولادت آن امام همام این گونه دریافت می کند؛ خوشا به سعادتت که مشمول عنایت آن امام شهید شدی و امروز بر سفره کرامتش مهمان شده ای.

امروز ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی داغدار عزیزان خود هستند و خود را آماده می کنند تا در آئین های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدای عزیز، جلوه های ماندگاری را در ادای احترام به شهدای والامقام سانحه هوایی ورزقان تبریز به نمایش بگذارند.

اینجانب به عنوان حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری شهادت عزیزان جهادی مان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداه»، مقام معظم رهبری «حفظه الله» و مردم قهرمان ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ان شاء الله که راه و سیره این خادمان شهید را در جهت سرافرازی ایران اسلامی و خدمت به جامعه اسلامی ادامه دهیم.
اسحاق سعیدی ابواسحاقی
مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری 
31 اردیبهشت ماه 1403

ارسال نظرات