۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۸۱۷۳
وزیر مسکن و شهر سازی خبر داد؛

اختصاص 51 میلیارد به پروژه های مسکن مهر در استان قم

خبرگزاری رسا ـ وزیر مسکن و شهر سازی از اختصاص 51 میلیارد تومان به طرح های مسکن مهر استان قم در سال جاری خبر داد و همچنین روند اجرای این طرح در استان قم را مطلوب ارزیابی کرد.
نيکزاد وزير مسکن و شهر سازي دولت دهم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهندس نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی در مراسم بهره برداری از طرح های توسعه حرم مطهر که با حضور رییس جمهور، علما و روحانیان، مسئولان بیوت مراجع، اعضای هیات دولت و مسئولان استانی برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهتمام دولت خدمتگزار به مسکن ابراز داشت: مسکن موضوعی مهم و فرابخشی است و قبل از تاثیر گذاری بر اقتصاد بر فرهنگ و سیاست جوامع اثر گذار است.

وی تاکید کرد: نگاه اصولی دکتر احمدی نژاد در واگذاری زمین رایگان به متقاضیان مسکن بعد از انقلاب بسیار مهم است و همچنین پرداخت قرض الحسنه تسهیلات توسط رییس جمهور حاکی از عزم وی برای خانه دار کردن عموم مردم است.

وزیر مسکن در ادامه از احداث 205 هزار واحد روستایی و همچنین صدور پروانه ساختمانی برای 515 هزار واحد مسکونی و شهری در سال جاری خبر داد و افزود: بیش از دو هزار و هشتصد و پنجاه میلیون تومان پرداخت نقدی مسکن مهر در کشور صورت گرفته است.

وی در ادامه متقاضیان واجد شرایط برای دریاقت مسکن مهر در استان قم را بیش از بیست هزار نفر عنوان و تصریح کرد: از محل اعتبارات پروژه مسکن مهر 51 میلیارد تومان در اختیار استان قم قرار گرفته است و خوشبختانه روند اجرای این طرح در قم مطلوب است.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی پیش روی مسکن مهر قم وجود ندارد و خوشبختانه با حمایت اعضای هیات دولت و شخص رییس جمهور تمام موانع سر راه این پروژه مهم در قم برداشته شده است و امیدواریم با همت مسئولین استانی متقاضیان صاحب سرپناه و مسکن شوند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات