۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۵۷۶۷
با حضور آیت االله طبرسی؛

ساختمان حوزه علمیه خواهران جویبار افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان حوزه علمیه الزهرا(س) جویبار با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران به بهره برداری رسید.
افتتاح مدرسه علميه جويبار
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، ساختمان مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان جویبار عصر روز گذشته با حضور آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، امام جمعه شهرستان ونیز جمعی ازاقشار مختلف مردم به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام علی غفاری، مدیرمنطقه پنج حوزه علمیه خواهران، با اعلام خبرفوق به خبرنگار خبرگزاری رسا درساری گفت: زمین این مدرسه علمیه به متراژ دو هزار 650 مترمربع از سوی خانم ریحانه گیلانی والده حجت الاسلام و المسلمین حاج عباس نامدار برای احداث حوزه علمیه خواهران اهدا شد که ارزش تقریبی این زمین 450 میلیون تومان است.

وی با بیان این که ساختمان مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار در بنایی به متراژ هزار و‌ 450 مترمربع و در سه طبقه احداث شده است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجموعه 610 میلیون تومان هزینه شده است که 450 میلیون تومان آن از سوی مرکزمدیریت حوزه علمیه خواهران، 75 میلیون تومان از سوی استانداری مازندران و بقیه نیز از سوی هیأت امنای این مدرسه تأمین شده است.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که عملیات اجرایی ساخت این مدرسه علمیه از فروردین ماه سال گذشته آغاز شد، ادامه داد: کار ساخت این مجموعه حوزوی در کمتر از هفده ماه در مرداد ماه امسال به پایان رسید.

وی کتابخانه و مخزن، اتاق اساتید، سایت کامپیوتر، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق مدیر را بخشی از مهم ترین امکانات ساختمان جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار اعلام کرد و افزود: این مجموعه تنها فاز آموزشی مدرسه علمیه الزهرا جویبار بوده است.

حجت الاسلام غفاری با بیان این که فاز بعدی ساختمان مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد، تصریح کرد: استاندار مازندران قول مساعد داده است تا مبلغ دویست میلیون تومان برای آغاز فاز بعدی این مدرسه علمیه کمک کند.

وی ادامه داد: فاز بعدی این مدرسه علمیه شامل سالن اجتماعات، سلف سرویس و خوابگاه است که به زودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه پنج حوزه علمیه خواهران در پایان گفت: در حال حاضر 91 طلبه خواهر در پنج پایه تحصیلی در این مدرسه علمیه فعالیت علمی و دینی خود را پی گیری می کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات