۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۶۱۸۰
جانشین بسیج اساتید کشور:

حادثه 11 سپتامبر بهانه ای برای استعمارگری آمریکا در خاورمیانه بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین بسیج اساتید کشور با اشاره به اهداف استکباری آمریکا در حادثه 11 سپتامبر گفت: حادثه 11 سپتامبر 2001 میلادی بر اساس مطالعات دقیق کارشناسان آمریکایی پیش‌بینی شده بود.
اسلام هراسي / anti islam
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن مرادی، جانشین بسیج اساتید کشور، عصر روز گذشته در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های شمال غرب کشور در تبریز اظهار داشت: حادثه 11 سپتامبر بهانه ای برای استعمارگری آمریکا در منطقه خاورمیانه بود.

وی با اشاره به اسناد منتشر شده از واقعه 11 سپتامبر سال 2001 میلادی گفت: به اذعان خود آمریکا و همدستانش، این صحنه سازی طرحی برای حمله به عراق و افغانستان بود.

جانشین بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: حوادث و جریاناتی که در این روز در آمریکا رخ داد در واقع توطئه‌ای سازمان داده شده از سوی خود آمریکا بود، البته این حرکت در راستای رفع آینده تاریک آمریکا صورت گرفت

وی تصریح کرد: بر اساس مطالعات دقیق کارشناسان آمریکایی سقوط اقتصادی و سیاسی آمریکا از سال ها پیش از واقعه 11 سپتامبر پیش‌بینی شده بود که با انفجار برج‌های تجارت جهانی سعی در عوض کردن این آینده تاریک از پیش روی آمریکا شد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نقش و جایگاه رفیع نیروهای ارزشی در تعالی نظام اسلامی، رسالت قشر فرهیخته و بسیجی دانشگاهی در برابر امواج جنگ نرم را مهم ارزیابی کرد.

جانشین بسیج اساتید کشور با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب گفت: موضوع مهمی که به عنوان یک دغدغه مهم از سوی رهبری و نیروهای ارزشی جامعه احساس می‌شود، ضرورت حضور بیشتر در عرصه جنگ نرم است، نیروی متدین و ارزشی دانشگاهی باید نقش‌آفرینی بیشتر در جهت مطالبات مقام معظم رهبری داشته باشد.

وی با تأکید بر این‌که ‌جریان جنگ نرم همانند دفاع مقدس دورانی گذرا است، تصریح کرد: باید نیروهای ارزشی و متدین با تمام وجود در جامعه فعال شوند و رسالت مهم خود را ایفا کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات