۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۹۳۱۴
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

تسخیر لانه جاسوسی برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به درپیش بودن یوم الله 13 آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران بود.
رحمن فلاحي، مدير کل آموزش و پرورش خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رحمان فلاحی، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، ظهر امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان نخبه و فرماندهان بسیجی اهواز با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تبریک سالروز 13 آبان ماه، آموزش و پرورش را یکی از نهادهای مهم جامعه دانست و گفت: خوشبختانه نیمی از دانش آموزان خوزستان با عضویت در بسیج دانش آموزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی ادامه داد: در روز 13 آبان دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از قدرت الهی و تأسی از بیانات رهبر فقید انقلاب، امام خمینی(ره) لانه جاسوسی ایادی استکبار را تسخیر و برگ زرینی بر افتخارات این ملت افزودند.

فلاحی نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در میان دانش آموزان را یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز داشت: اعتبارات قابل توجهی برای ساخت پایگاه ها و ساختمان های بسیج دانش آموزی در دولت دهم اختصاص داده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با بیان این که در حال انجام مقدمات ایجاد پایگاه بسیج در مدارس ابتدایی هستیم، افزود: خوشبختانه در همه مدارس خوزستان به جز ابتدایی پایگاه بسیج وجود دارد؛ از این رو در حال رایزنی برای تخصیص اعتبار جهت پی ریزی پایگاه های بسیج دانش آموزی در مدارس ابتدایی خوزستان هستیم./945/پ202/الف
ارسال نظرات