۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۹۱۰۵۶

راه‌اندازی ساختمان جدید جامعه القرآن مرکزی اهواز

خبرگزاری رسا ـ ‌ساختمان جدید جامعه ‌القرآن مرکزی اهواز با حضور مسؤولان، حافظان و قاریان استانی افتتاح شد.
افتتاح ساختمان جديد جامعه القرآن کريم اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش افتتاح ساختمان جدید جامعه ‌القرآن مرکزی اهواز، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعه ‌القرآن کشور، مسؤولان، حافظان و قاریان استانی در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این همایش با تقدیر از فعالان توسعه فرهنگ قرآنی در سطح استان، در خصوص نشست قرآنی همایش «قرآن و ولایت» گفت: ارتباط بین قرآن و ولایت مبین ارتباط میان دو ثقل گرانبهای عترت و قرآن است.

حجت‌الاسلام سروستانی، در ادامه ابراز داشت: خوزستان دروازه تشیع است و مردم آن ارادت و ارزش خاصی نسبت به ولایت و تبعیت از آن دارند؛ مردم خوزستان تلاش‌های زیادی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و جلوگیری از نفوذ جنگ نرم در برنامه‌های فرهنگی خود کردند.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، خاطر نشان کرد: خوزستان منشأ بروز چهره‌های قرآنی و افتخارات کشوری در زمینه‌های فرهنگی بوده است که این همایش می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌‌ریزی‌های بیشتری در این راستا باشد.

حجت الاسلام سروستانی در خصوص فعالیت‌های جامعه‌القرآن مرکزی اظهار کرد: حدود 400 میلیون تومان برای بسترسازی امور قرآنی در این مؤسسه هزینه شده است که این امر با حمایت مسؤولان استانداری،‌ شهردار و دیگر افراد محقق شده است.

گفتنی است، منصوره ملتجی، مدیر آموزش جامعه‌القرآن مرکزی اهواز در ادامه این همایش، به ارائه گزارش از فعالیت‌های چندین ساله مؤسسه و قرآن‌‌آموزان این شهرستان پرداخت./945/پ202/س
ارسال نظرات