۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۹۳۳۴۹
صبح امروز صورت گرفت؛

عیادت نماینده ویژه آیت الله مکارم شیرازی از مجروحان جنایت تروریستی چابهار

خبرگزاری رسا ـ نماینده ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی به نمایندگی از این مرجع تقلید جهت ابلاغ پیام تسلیت و دلجویی از خانواده شهداء و عیادت از مجروحان جنایت تروریستی چابهار به این شهر سفر کرد.
حادثه تروريستي چابهار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محی الدین مکارم، فرزند حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی به نمایندگی از این مرجع تقلید به همراهی هیأتی جهت ابلاغ پیام تسلیت و دلجویی از خانواده شهدا و عیادت از مجروحان جنایت تروریستی چابهار صبح شنبه وارد این شهر شد.

براساس این گزارش، نماینده ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی، امروز پس از دیدار با مسؤولان شهرستان چابهار به همراه دیگر نمایندگان مراجع تقلید و مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در منزل برخی از شهدای این حادثه تروریستی با ابلاغ پیام تسلیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی، به خانواده شهدا از آنها دلجویی کرد.

حجت الاسلام محی الدین مکارم، همچنین با حضور در بیمارستان چابهار از مجروحان جنایت تروریستی روز تاسوعای این شهر عیادت و دلجویی کرد.

گفتنی است، سفر دو روزه نمایندگان مراجع تقلید و مدیر حوزه های علمیه کشور به چابهار تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت./940/ت302/ص
ارسال نظرات