۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۹۶۲۳۲
مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف خبر داد؛

اعزام 2500 مبلغ در ماه صفر به مناطق محروم کشور از سوی سازمان اوقاف

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی واعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از اعزام 2500 مبلغ در دهه آخر صفر به مناطق مختلف و محروم خبر داد.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر مدیر کل امور دینی واعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، روز شنبه  دوم بهمن ماه در دیدار مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از اعزام 2500 مبلغ در دهه آخر صفر به مناطق مختلف کشور خبر داد.

وی با اشاره به اهداف دیدار مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه با مراجع تقلید و علما گفت: رهنمودها و نظرات مراجع تقلید، در ارتقا سطح کار مبلغان و روحانیان بسیار مؤثر و ارزشمند است.

حجت الاسلام رضوی مهر تصریح کرد: مبلغان با بهره گیری از نظرات و توصیه هایی مراجع تقلید می توانند در گسترش مبانی دینی اسلامی و تبلیغ دین نقش خود را بهتر ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مرجعیت شاخص همه حرکت ها در حوزه های علمیه است، خاطر نشان کرد: این اجتماع تودهنی به کسانی است که به مرجعیت توهین می کنند.

مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف بیان داشت: همه ما نیازمند ره توشه هستیم و رهنمودهای مراجع تقلید و علما در مسیر کار طلاب و مبلغان بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های حضرت آیت الله مکارم شیرازی در راستای نشر دین و معارف اسلام، تصریح کرد: حضرت آیت الله مکارم شیرازی دهها کتاب تالیف کرده که مورد استفاده محققان و مبلغان است.

حجت‌الاسلام رضوی مهر در ادامه اظهارداشت: فرقه های نوظهور، وهابیت و صوفی ها امروز مشغول فعالیت بر ضد شیعه و مکتب اهل بیت هستند و تبلیغ روحانیان و مبلغان در راستای مقابله با همجمه ها و توطئه های دشمنان بسیار مؤثر است.

وی همچنین بر ضرورت تدوین اطلس فرهنگی و تبلیغی به منظور انسجام در فعالیت های تبلیغی تاکید کرد و گفت: با تهیه این اطلس کار سازماندهی اعزام مبلغان نیز میسر می شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات