۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۷۰۴۹

برگزاری آیین افتتاحیه طرح بصیرت دینی در اهواز

خبرگزاری رسا ـ طرح بصیرت دینی همزمان با آغاز دهه فجر ، با حضور ائمه جماعات و رابطان فرهنگی مساجد در اهواز آغاز شد.
همايش، نشست بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاحیه طرح بصیرت دینی با حضور 120 نفر از ائمه جماعات و رابطان فرهنگی مساجد در این شهرستان برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که خوشبختانه پس از 32 سال شعله های انقلاب یکی پس از دیگری بارقه های امید را در جهان روشن می کند، اظهار داشت: انقلاب‌های کنونی مردم کشورهای جهان از برکات انقلاب اسلامی ایران و این مسأله پاسخ کوبنده‌‌ به کج‌اندیشانی است که هنوز انقلاب ما را باور نکرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدای این آیین، رهبری و مردم را دو نقش اصلی در پیروزی انقلاب خواند و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران نیرومندترین انقلاب جهان است که نه تنها‌ آثار بسیاری برای ایران اسلامی به همراه داشت؛ بلکه در اقصی نقاط جهان، مردم با الهام گرفتن از این انقلاب علیه حکومت‌هایی استبدادی و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

بر‌اساس این گزارش، گفتمان دینی، آموزش قرآن کریم، تفسیر قرآن و نهج البلاغه، تهیه نشریه فرهنگی، راه‌اندازی سامانه پیام‌کوتاه و سایت و حمایت از مناسبت‌های مذهبی از محورهای طرح بصیرت دینی است.

گفتنی است، این طرح در مساجد، به ویژه مساجد حاشیه شهر اهواز برگزار که برای اجرایی‌شدن آن مساجد در هفت منطقه تقسیم‌بندی و برای هر منطقه رابط و مسؤول اجرایی مشخص می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات