۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۵۹۵
استاد حوزه علمیه:

مردم و دولت بازوان حمایتی از کارگران و تولید داخلی هستند

امام جمعه ملاثانی با اشاره به این که رواج فرهنگ ضدارزش شمردن مصرف کالای خارجی استقلال اقتصادی کشور را به دنبال خواهد داشت، گفت: مردم و دولت بازوان حمایتی از کارگران و تولید داخلی هستند.
کار وکارگر

حجت الاسلام منصور شنان نصاری، امام جمعه ملاثانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره کار و تأکید بر لزوم حمایت از کار و کارگر ایرانی، گفت: دولتمردان، مدیران، مسؤولان و مردم مخاطب سخنان ایشان در حمایت از کارگران هستند.

 

امام جمعه ملاثانی با بیان نقش مردم در حمایت از کارگر و تولیدات داخلی تصریح کرد: همه باید به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی ضد ارزش قلمداد کردن مصرف کالای خارجی عمل کنیم و مردم و دولت بازوان حمایتی از کارگران و تولید داخلی هستند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی ملاثانی عمومی شدن فرهنگ ضد ارزش قلمداد کردن مصرف کالای خارجی را روز استقلال اقتصاد کشور برشمرد و در ادامه افزود: قاچاق سم و بلای بسیار بزرگ برای اقتصاد کشورها است؛ چرا که افزون بر بی کیفیتی محصولات و عدم منفعت برای ملت و دولت، همان معضلات و مشکلات بی رویه واردات را خواهد داشت.

 

حجت الاسلام نصاری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: واردات بی رویه از سوی دولت کسادی بازار، تولیدات داخلی و بیکاری کارگران را به همراه خواهد داشت که این معضلات و نتایج در قاچاق های سازمان یافته قابل لمس است.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت فناوری پیشرفته در صنعت که رهبر معظم انقلاب به بحث آن پرداخته اند، تصریح کرد: در این زمینه مراجعه به جوانان خوش فکر برای بالا بردن کیفیت محصولات داخلی و رقابت در بازارهای بین المللی ضروری است.

 

وی راه اندازی و تقویت کارگاه های زودبازده، تأمین حقوق و بیمه کارگران و ضمانت تأمین شغلی، حل مشکل نقدینگی کارفرمایان و تأمین مواد اولیه و ضروری را از اقدمات دولت در حمایت از کارگر و محصولات داخلی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم با ضد ارزش برشمردن مصرف کالای خارجی و روی آوردن به خرید کالای داخلی به حمایت از کارگران و تولید داخلی همت گمارند./302/9456/ب1

ارسال نظرات