۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۷۵۵

مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری آمل دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون اداری مالی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل گفت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) در سال تحصیلی 91-90 در دو رشته کلام اسلامی و تفسیر در مقطع سطح دو و رشته تفسیر در مقطع سطح سه دانش پژوه می پذیرد.
طلبه
حجت الاسلام نور الله براری، معاون اداری مالی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: مؤ‌سسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل برای سال تحصیلی جدید در دو رشته کلام و تفسیر از علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌کند.

وی با بیان این که این مؤ‌سسه وابسته به مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) است، خاطرنشان کرد: این مجموعه تخصصی زیر نظر حضرت آیت الله جوادی آملی فعالیت می کند.

معاون اداری مالی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که این مؤ‌سسه آموزش عالی حوزوی بر اساس مجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در سال تحصیلی 91-90 در دورشته کلام اسلامی و تفسیر در مقطع سطح دو و رشته تفسیر در مقطع سطح سه دانش پژوه می‌پذیرد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ‌برای نام‌نویسی به پایگاه اینترنتی www.howzeh-qom.com مراجعه کنند.

حجت الاسلام براری با اشاره به این که‌ نام‌نویسی برای شرکت در آزمون ورودی این مؤ‌سسه از دهم اسفند امسال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: 31 فروردین سال آینده آخرین مهلت ‌نام‌نویسی برای علاقه‌مندان است.

وی، حداکثر سی سال سن برای سطح دو و 34 سال برای سطح سه، داشتن گواهی سطح یک برای شرکت در سطح دو و گواهی علمی سطح دو برای شرکت در سطح سه تا زمان شروع دوره، موفقیت در آزمون ورودی و آزمون علمی و تعهد نسبت به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی مرکز را از جمله مهم‌ترین شرایط ‌نام‌نویسی اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه 30 درصد نمره داوطلب را تشکیل می‌دهد.

معاون اداری مالی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، اعطای مدرک تخصصی رسمی و معتبر سطح دو و سه از سوی مرکز مدیریت حووزه علمیه قم، معافیت از دروس عمومی حوزه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و امکان ادامه تحصیل همزمان در پایه‌های هفت تا ده و خارج در همین مدرسه را از جمله مزایای تحصیل در این مؤ‌سسه دانست.

حجت الاسلام براری در پایان گفت: علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شهرستان آمل، خیابان طالب آملی، کوچه فیاض بخش، مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) مراجعه کنند و یا با شماره 21520055 با پیش شماره 0121 تماس بگیرند./950/پ202/س
ارسال نظرات