۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۲۷۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

دوری از ولایت، سبب همصدایی با بیگانگان می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، تبعیت محض از ولایت فقیه عامل رهایی از انحراف و نجات دهنده عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه آن عده ای که امام زمان خود را نشناختند، بین مسیر از راه ولایت بریدند و امروز صدای بیگانگان از دهان آنها بیرون می آید.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار فرماندهان سپاه قدس استان در رشت با اشاره به خیزش های مردمی در خاورمیانه گفت: امروز خاورمیانه ای با محوریت اسلام در حال شکل گیری است.

وی با تأکید براین که نمی توان با لشکرکشی جلوی بیداری اسلامی در منطقه را گرفت، افزود: حکام سرسپرده منطقه باید در برابر خواسته‌های به حق ملت‌های خود تمکین کنند.

امام جمعه رشت با بیان این که آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران در خیزش‌های مردمی منطقه کاملاً دیده می‌شود، تصریح کرد: مردم مسلمان منطقه ملت ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، استمرار بیداری اسلامی در خاورمیانه را نیازمند بصیرت و آگاهی دانست و خاطرنشان کرد: مردم آزادی خواه و مسلمان منطقه باید با هوشیاری کامل در برابر دخالت‌های سلطه‌گران خارجی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با هشدار به تلاش دشمنان برای منحرف‌کردن حرکت‌های مردم مسلمان منطقه، تصریح کرد: کشورهای غربی با دخالت‌های علنی در امور کشورهای منطقه به دنبال منافع استعماری خود هستند.

امام جمعه رشت با بیان این که امروز تفکر اسلامی و شیعی همه دنیا را فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز مردم جهان از سازمان بین المللی و حقوق بشری نا امید شده‌اند و اسلام را الگوی خود قرار داده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به این که امروز دنیا مسیر انقلاب اسلامی را می پیماید، تصریح کرد: ایران اسلامی به الگویی بارز برای همه کشورهای دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان دربخش دیگری ازسخنان خود تبعیت از ولی فقیه را رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه همه فعالیت های خود قرار دهیم.

وی، تبعیت محض از ولایت فقیه عامل رهایی از انحراف و نجات دهنده عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه آن عده ای که امام زمان خود را نشناختند، بین مسیر از راه ولایت بریدند و امروز صدای بیگانگان از دهان آنها بیرون می آید.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش روحانیت در خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت باید با حضور تأثیر‌گذار خود در سطح جامعه پاسخگوی شبهه افکنی‌های دشمنان باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی امروز شبهات گسترده ای را در مباحث اعتقادی و دینی در جامعه ترویج می کنند، بیان داشت: حوزه و روحانیت باید جهاد‌گونه پاسخگوی این شبهات باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات