۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۲۹۵

نگاهی به کتابخانه مجازی یعسوب الدین

خبرگزاری رسا - کتابخانه مجازی یعسوب الدین در موضوعات حدیث، تفسیر، سیره، رجال حدیث، تاریخ، اصول فقه، علوم لغت و دیگر موضوعات، کتاب های اصیل و مرجع را ارائه داده است.
کتابخانه ديجيتال


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتابخانه مجازی یعسوب الدین منبعی جامع و کامل از منابع اصیل اسلامی به زبان عربی است که می تواند راهگشای خوبی برای محققان علوم اسلامی باشد.

این کتابخانه مجازی در موضوعات حدیث، تفسیر، سیره، رجال حدیث، تاریخ، اصول فقه، علوم لغت و دیگر موضوعات، کتاب های اصیل و مرجع را ارائه داده است.

در بخش فقه این کتابخانه، فقه شیعی با 674 کتاب، فقه زیدی با 8 کتاب، فقه شافعی با 88 کتاب، فقه مالکی با 28 کتاب، فقه حنفی با 75 کتاب، فقه حنبلی با سی کتاب، فقه ظاهری با 11 کتاب، مصادر فقهی با 23 کتاب و مصطلحات و مفردات با 5 کتاب سامان یافته است.

همچنین نزدیک به هزار کتاب در بخش حدیث در چهار بخش حدیث شیعی و حدیث سنی قرار گرفته است.

در بخش علم لغت کتاب های معتبری همچون تاج العروس، ترتیب اصطلاح المنطق، شرح شافیه ابن حاجب، الصحاح، القاموس المحیط برای استفاده محققان علوم اسلامی قرار داده شده است.

کتاب های این کتابخانه مجازی از سه فهرست الفبایی، موضوعی و مولف قابل دسترسی است.

کتابخانه یعسوب الدین کتابخانه ای کامل از منابع دسته اول و به زبان عربی است که برای طلاب علوم دینی و محققان علوم اسلامی می تواند راهگشا باشد و حجم زیادی از کتاب ها را در کوتاه ترین زمان در دسترس قرار دهد.

علاقمندان برای استفاده از این کتابخانه می توانند به پایگاه «مکتبه یعسوب الدین» به نشانی http://www.yasoob.com مراجعه کنند. /909/پ202/ع

ارسال نظرات