۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اعزام مبلغ در مازندران ساماندهی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از ساماندهی مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان در سال جدید خبرداد.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران


به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع کارکنان این اداره کل با اشاره به اعزام حدود ده هزار مبلغ سال گذشته به مناطق مختلف استان، ساماندهی در اعزام مبلغان را ضروری دانست.

وی با بیان این که بیش از هشت هزار و 700 مبلغ اعزام در سال گذشته از روحانیان بومی بودند، افزود: مابقی مبلغان اعزامی از حوزه های علمیه قم و مشهد به مناطق مختلف مازندران اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ساماندهی وضعیت اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف را سبب کیفی بخشی امور تبلیغی دانست و تصریح کرد: هماهنگی مجموعه هایی که به مناسبت های مختلف اقدام به اعزام مبلغ می کنند ضروری است.

حجت الاسلام شکریان، حضور مبلغان در مناطق مختلف به ویژه روستاها را ضروری خواند و بیان داشت: سطح فرهنگ دینی در روستاهایی که روحانی تمام وقت دارند بسیار بالا و رضایت بخش است.

وی با بیان این که با اعزام روحانی به روستاها و مناطق دور افتاده بسیاری از فعالیت های دینی و فرهنگی آن مناطق تقویت خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان استقبال مردم نیز از اعزام مبلغ در مناسبت هابی هر ساله افزایش می یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به گسترش هجمه های گسترده فرهنگی از سوی دشمنان در مناطق مختلف کشور، حضور مبلغان دینی به عنوان پرچم داران دفاع از ارزش های دینی و اسلامی در روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش ظرفیت روحانیان مستقر امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

حجت الاسلام شکریان، تغیذیه فکری مبلغان اعزام به مناطق روستایی مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: البته مبلغان نیز باید به ابزار های روز تبلیغی مجهز باشند تا بتوانند تأثیر گذاری لازم را بر روی مخاطب خود داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار به روز شدن بانک اطلاعات مربوط به حوزه های علمیه استان، شهدای روحانی، ائمه جمعه و مبلغان در سطح استان شد. /950/پ202/ص

ارسال نظرات