۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۹۴۲
امام جمعه رشت:

مواضع ضد استکباری ایران اسلامی به الگوی کشورهای دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با اشاره به مواضع ضد استکبار جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: امروز اکثر ملت های دنیا به دلیل جبهه ضداستکباری کشورمان به ملت ما احترام می‌گذارند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، روز گذشته در دیدار مدیران پست استان در رشت، با اشاره به مواضع ضد استکبار جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: امروز اکثر ملت های دنیا به دلیل جبهه ضداستکباری کشورمان به ملت ما خیلی احترام می‌گذارند.
 
وی در ادامه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: جهاد اقتصادی با حرف محقق نمی شود، بلکه باید با عمل همراه باشد.

امام جمعه رشت، رعایت صحیح مصرف را یکی از راه های تحقق شعار امسال برشمرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری دو سال قبل را به ترتیب سال اصلاح الگوی مصرف و همت و کار مضاعف نامگذاری کردند، که این نامگذاری ها هدف دار بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، طرح هدفمند‌سازی یارانه را یکی از اقدامات مهم و ضروری در کشور دانست و ادامه داد: دولت نهم و دهم با اقتدار در این عرصه وارد شده است و این طرح می‌تواند بسیاری از هزینه‌های اضافی در کشور را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد:
ما می‌توانیم با این صرفه‌جویی‌ها خیلی از مشکلات کشور مثل اشتغال، راه‌اندازی کارخانجات نیمه تعطیل، فراهم کردن امکانات رفاهی برای مردم، رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی ادامه داد:
اگر جلوی اسراف تبذیر گرفته شود، رعایت اصول اقتصادی شود، جامعه رشد می‌کند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اقدامات صورت گرفته در اداره کل پست استان، گفت:
پست عامل ارتباط افراد با کشورهای مختلف است و می تواند ایده و اعتقاد افراد را به گروه‌های مختلف منتقل کند.

وی با بیان امامت داری در دین مبین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است و باید در دستور کار اداره کل پست نیز باشد، گفت:
 تسریع در رساندن پیام‌ها، مرسولات وظیفه دیگری است که این رسالت جامعه به دوش متولیان امور پست است./950/پ202/س

ارسال نظرات