۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۱۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

عمر دیکتاوری و استعمار به پایان رسیده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که عمر دیکتاوری و استعمار به پایان رسیده است، گفت: ملت های مسلمان و آزادی‌خواه منطقه خواستار تشکیل حکومتی مستقل با محوریت اسلام هستند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهاد اقتصادی» گفت: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری مسؤلیت همه دستگاه های اجرایی مشخص کردند.

وی با بیان این که جهاد در عرصه اقتصاد مهم‌ترین خط راهبردی کشور در یک‌سال پیش‌رو است، افزود: ایجاد یک انقلاب در فرهنگ استفاده از انرژی در کشور نقطه آغاز این جهاد بزرگ است

حجت الاسلام شکریان، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی را نشان دهنده نگاه عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری به امور کشور دانست و تصریح کرد: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه توسعه و رشد همه جانبه کشور را فراهم کرده است و به یقین این نامگذاری سبب رسیدن نظام اسلامی به قله‌های پیشرفت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تحقق شعارهای سالانه و نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند مقدمات و الزامات اجرایی آن است، ادامه داد: نخستین اقدام برای تحقق شعار امسال این است که مفهوم شعار جهاد اقتصادی تبیین شود.
 
وی، فرهنگ‌سازی را یکی از نیازهای تحقق شعارهای هر ساله مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن زمینه‌های فکری و فرهنگی یکی از مهم ترین اقدامات برای تحقق شعار جهاد اقتصادی است و جهاد اقتصادی، زمینه ورود کشور به عرصه جهاد فرهنگی را آماده می کند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه به اجرای طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و با بیان این که طرح بزرگ تحول اقتصادی و هدفمند سازی یارانه ها، نیازمند جهاد اقتصادی و فرهنگی است، گفت: حرکت صحصیح در مسیر جهاد اقتصادی سبب تحقق کامل اهداف طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه و جنایت‌های آشکار در بحرین و لیبی اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای جنایت کار با حمایت مستقیم در بحرین و لیبی نسل کشی می‌کنند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری دنیا در برابر این جنایت‌ها‌ گفت: کسانی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند در برابر نسل‌کشی آشکار در منطقه مهر سکوت بر دهان گرفته‌اند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز همه مسلمان دنیا در برابر جنایت‌های منطقه به ویژه در لیبی و بحرین مسؤول هستند، خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده و مسلمان جهان باید با جدیت بیشتری اقدامات ضد انسانی در کشورهای اسلامی منطقه را محکوم کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که عمر دیکتاوری و استعمار به پایان رسیده است، گفت: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه منطقه خواستار تشکیل حکومتی مستقل با محوریت اسلام هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات